100
Google hub
Vooruit heeft een eigen Google Hub. Wij zijn officieel Google Cloud Partner, Google Chrome OS en Google Workspace (G Suite) specialist. Ons streven is dat je als organisatie het meeste uit de Google Cloud, Google Chrome OS en Google Workspace omgeving haalt. En dit samen met Vooruit als jouw Nederlandse Google Partner.
Vooruit is gecertificeerd
Google Cloud Partner
Google Workspace (voorheen bekend als G Suite en Google Apps) is een pakket webapplicaties gemaakt door Google. Deze tools stimuleren het efficiënter samenwerken binnen een organisatie. Intelligente e-mail en agenda, contactpersonen, videochats, bestandsdeling en gelijktijdig samenwerken in bestanden zijn voorbeelden van de vele functionaliteiten die het productpakket voor kantoorautomatisering bevat.
Samenwerken
Communiceren
Security
Vooruit met Google Workspace
Google Workspace maakt het mogelijk om waar je ook bent, op ieder moment en vanaf ieder apparaat samen te werken. Je werkt met Google Workspace ‘in de cloud’. Je kan gemakkelijk aan een en dezelfde versie van een document of presentatie werken. Zelfs wanneer je geen internet hebt kun je doorwerken in je bestanden. Deze wijzigingen worden zodra je online bent weer gesynchroniseerd binnen de bestanden. Ook zijn er meerdere communicatie mogelijkheden en apps. Houd gemakkelijk onderling contact met collega’s, door middel van chat, e-mail agenda, voice en videobellen.
Onze abonnementen
Bekijk de uitgebreide vergelijking van de verschillende abonnementen
Er is voor elk type organisatie een geschikte Google Workspace licentie. Onderstaand lichten we de licenties voor je uit en laten we de verschillen tussen de licenties zien. Ook geven wij een duidelijk overzicht van de Google Workspace kosten. In combinatie met een Google Hub haal je nog meer uit je Google Workspace.
Business Starter
Business Standaard
Business Plus
Alles basis Google Workspace apps
Maximaal aantal deelnemers in Google Meet
150
250
Vergaderingen opnemen in Google Meet
Zoekfunctie voor mail- en documenten
Tegelijkertijd samenwerken in documenten
Vergaderingen opnemen in Google Meet
Interoperabiliteit met Office-bestanden
30 GB
2 TB
5 TB
Gedeelde Drives voor je teams
Gedeelde notities met Keep
Aangepaste branding voor document- en formuliertemplates
Interoperabiliteit met Office-bestanden
Kosten
Vanaf € 4,68 p.m.
Vanaf € 4,68 p.m.
Vanaf € 4,68 p.m.
Vul het formulier hieronder in en wij nemen contact met je op.
Contactformulier
Wil je meer weten over hoe Vooruit en Google kunnen helpen met het verbeteren van je dienstverlening?