Skip to main content

Klantcase Freebike

Wat krijg je als gepassioneerde ondernemers en investeerders uit de fietsenwereld samenzitten? Dan wordt de basis voor een succesvol bedrijf gelegd! Freebike (een nieuw en innovatief merk op het gebied van e-bikes) zet een uniek concept in de markt in de combinatie met een online- & offline businessmodel.

Klantcase Freebike

Waarmee ondersteund Vooruit het succes van Freebike?

“Ons businessmodel vraagt het uiterste van automatisering; dat kunnen we niet zelf (aldus Harry Jacobi).

Waar online en offline samenkomt kan een knelpunt ontstaan. Daar hebben wij vanaf het begin af aan al een keuze in gemaakt; maximaal digitaliseren en automatiseren! Vooruit (voorheen MCC) is daarvoor onze partner.

Met een alles-onder-één-dak concept komen wij niets te kort. Zo kunnen we stapsgewijs groeien en inspelen op de veranderende (markt)omstandigheden. Onze ICT-omgeving draait volledig online, ook in combinatie met de door Vooruit geleverde ERP-software.

…spring maar achter op bij mij…achter op m’n fiets…wie kent dit liedje niet? Voor Freebike heel toepasselijk in de branche, maar ook een knipoog naar onze samenwerking met Vooruit. We doen dit samen!”

www.freebike.nl